Hírek

TUDATOS FEJLESZTÉSEK, ZÖLD IRÁNYOK

A higiéniai papírpiac trendjei ma már messze túlmutatnak az alapfunkción: a fogyasztók egyre tudatosabbak, árérzékenyebbek, és nyitottak az innovációkra. A Trade magazin összefoglaló cikkében ezekről a változásokról ír – megszólal benne a B+N Referencia Zrt. is, ahol a fenntartható és tudatos fejlesztések kiemelt szerepet kapnak.

„Az elmúlt években a szegmensre két meghatározó tényező volt hatással: a költséghatékonyság és az ESG-nek való megfelelés. Az utóbbi különösen azon multinacionális vállalatoknál kiemelt elvárás, amelyek 2030-ra karbonsemlegességi célokat tűztek ki. A cégünk által kiszolgált ügyfélkör többnyire nem a kiskereskedelemben megszokott kiszereléseket, hanem az irodaházakból, bevásárlóközpontokból ismerős, speciális, nagy kiszerelésű termékeket igényli. Úgy látjuk, a következő években egyre keresettebbé válik az ügyfelek körében a nem fehérített, festékanyagoktól mentes papír is, amely kisebb ökológiai lábnyommal és bőrbarátabb tulajdonságokkal rendelkezik” – mondta Szabó Éva kommunikációs és PR igazgató a Trade magazinnak.

2025-ben a Magyar Piszke Papírral közösen a B+N saját márkás termékcsaládot fejlesztettek ki HYGON néven, amelynek van olyan terméke is, amelynek a teljes csomagolása – beleértve a ragasztószalagot is – újrahasznosított papírból készül, így teljesíti a legszigorúbb ESG-követelményeket is.

A cikk teljes tartama itt olvasható.