A Budapest Airport az idei nyári csúcsforgalom tapasztalatait és az utasok visszajelzéseit összesítve felülvizsgálta a repülőtéri vizesblokkok állapotát. Az üzemeltető a vizsgálat eredményeképpen a legfrekventáltabb részeken – a SkyCourt éttermeinél és a 2B oldali érkező poggyászkiadó területén – a mosdók kapacitását a jövő nyári időszakra megduplázza, és jelentős felújításon esik át az összes többi vizesblokk is.
A Budapest Airport a B+N Referencia Zrt.-vel, Magyarország egyik legnagyobb FM szolgáltatójával, az Airport Security Zrt. új tulajdonosával kezdte meg a közös munkát
A felújítás teljes körű gépészeti és elektromos korszerűsítést is jelent: a csövek és vezetékek cseréje is megvalósul. A most induló projekt a tavalyi évben megkezdett felújítási program folytatása. A 2A Terminál megújult vizesblokkjait 2017 nyarán adta át a Budapest Airport – ezek minősége minden tekintetben megfelel az igényeknek. A projekt végén összesen mintegy 500 négyzetméter alapterületű mosdó újul meg. A tervek szerint a 2019-es nyári csúcsidőszakban a már felújított és megduplázott kapacitású vizesblokkok fogadják az utasokat a terminál egész területén.
Emellett a takarítási feladatok magasabb színvonalú ellátását megcélozva a Budapest Airport a B+N Referencia Zrt.-vel, Magyarország egyik legnagyobb FM (facility management) szolgáltatójával, az Airport Security Zrt. új tulajdonosával kezdte meg a közös munkát a repülőtéren.
Huszka Péter, a Budapest Airport forgalmi igazgatója elmondta: „A mögöttünk álló nyári időszak alapján látszott, hogy a növekvő utasszámhoz igazodva a rendelkezésre álló mosdók kapacitását is növelni kell. Csúcsidőszakban a gyakoribb takarítás ellenére is gyorsabban romlott a mosdók állapota. Alatta maradt annak az elvárható minőségnek, amit az utasainknak nyújtani szeretnénk.”
„Biztosak vagyunk benne, hogy egy olyan kihívást jelentő területen is, mint egy nemzetközi repülőtér, a tőlünk megszokott magas minőségű szolgáltatást tudjuk nyújtani. Fontos számunkra, hogy a hazánkba érkező látogató pozitív első benyomást szerezzen. Vállalatunk mindent megtesz azért, hogy az utasok a felújítás ideje alatt és azt követően is megfelelő színvonalú, tiszta környezettel találkozzanak a repülőtéren. Növeljük a takarítói létszámot, felülvizsgáljuk a folyamatokat, és új minőségbiztosítási rendszert vezetünk be a közeljövőben” – mondta Kis-Szölgyémi Ferenc, a B+N Referencia Zrt. vezérigazgatója.
Forrás: turizmus.com